A Carnation nyerte a Coca-Cola nemzetközi pályázatát
A Carnation nyerte el a Coca-Cola közép- és dél-európai központja által újonnan kiírt, 23 országot érintő online tenderét. Regionális vezető ügynökségként az elkövetkezendő évben a cég kezeli a Coca-Cola Happy Energy, és Fanta márka regionális online aktivitásait a koncepcióalkotástól kezdve a megvalósításon át a helyi változatok elkészítéséig.
A meghívásos tenderen 4 regionális – magyar, lengyel, olasz és bolgár ügynökség – közül esett a Carnation-re a Coca-Cola választása. Az ügynökség már két éve dolgozik a társaságnak, azóta számos kreatív és média kampányt valamint díjnyertes alkotást készített az üdítőital-vállalatnak.
A Carnation a jövő évben Közép- és Dél-Európa 23 országában valósítja meg a Coca-Cola nemzetközi online kampányait. A tervek szerint a budapesti irodában készülnek el a nemzetközi anyagok, a lokális adaptációt pedig részben a Carnation Group bukaresti irodája, részben pedig más országbeli együttműködő partnerei végzik.
Teljes cikk: www.mmonline.hu/cikk/a_carnation_nyerte_a_cocacola